JAK PRACUJEMY? etapy współpracy z klientami

Etapy współpracy

  • Krok 1 - kontakt z Klientem i poznanie jego potrzeb.

    Przy pierwszej rozmowie staramy się zebrać jak najwięcej informacji od Klienta na temat projektu:

    • jakie ma być przeznaczenie strony? (sklep, blog, strona firmowa….)
    • jak ma wyglądać strona?
    • funkcjonalność strony?
    • czy jest jakaś strona, na której chce się Klient wzorować?
      Staramy się usłyszeć i zebrać jak najwięcej informacji, które pozwolą nam przedstawić jak najtarfniejszą ofert
  • Krok 2 - Przedstawienie kilku przykładów rozwiązań

    Przedstawienie dla Klienta kilku jak najlepszych rozwiązań, które w jak najlepszym stopniu zaspokoją jego oczekiwania.

  • Krok 3 - negocjacje cenowe

    Na tym etapie negocjujemy cenę projektu.

  • Krok 4 - Umowa

    Krok 4 – podpisanie umowy na realizację zamówienia wraz z akceptacją warunków współpracy

  • Krok 5 - Zaliczka

    Przed rozpoczęciem prac – Klient na podstawie faktury częściowej opłaca 50% uzgodnionej kwoty. Drugie 50% uzgodnionej kwoty jest opłacane po zakończeniu realizacji zamówienia.

  • Krok 6 - prace nad projektem

    Każdy projekt realizujemy na własnym hostingu. Klient otrzymuje ścieżkę dostępu do strony i może na bieżąco śledzić realizację prac i zgłaszać uwagi.
    Podczas projektowania pojawiają się nowe, inne, bardziej ciekawe rozwiązania, które mogą spełnić oczekiwania Klienta w lepszy sposób.

  • Krok 7 - przeniesienie projektu na właściwą lokalizację

    Jeżeli wszystkie prace zostały już zakończone i klient wyraził zgodę na przeniesienie projektu na właściwą lokalizację, archiwizujemy cały projekt i instalujemy go na wskazanej lokalizacji.

  • Krok 8 - przekazanie kodów dostepu

    Przekazujemy dla klienta wszystkie kody dostępu i dostarczamy mu szczegółową instrukcję obsługi.

  • Krok 9 - pomoc w obsłudze

    przez najbliższe 30 dni świadczymy dla Klienta darmową pomoc w obsłudze strony.

Pin It on Pinterest